Google ads reklam hesabına erişim verme

Google Ads Üzerinden Hesaba Erişim Verme

Dijitalde daha çok kişiye ulaşmanın yollarını aradınız ve belli bir miktara mal olsa da Google Ads reklamlarının en kısa yoldan web sitesine ziyaretçi çekmenin yolu olduğunu keşfettiniz. Keşfinizi bir ileri seviyeye taşıdınız (yani bu yazıda ben öyle olduğunu varsayıyorum) ve bir reklam hesabı oluşturdunuz. Ama ufak bir sorun var; Google’ın reklam optimizasyonlarını bilmiyorsunuz.

İşte yardıma ihtiyacınız olduğunu kabul ettiğiniz noktadayız.


PHP PDO Kullanımı #1

Merhabalar, bir süredir herkes PHP nin yeni sürümlerinde mysql_ desteğini kestiğini bilmekte ve artık alternatifler aranmakta. PHP artık mysql_ için desteği tamamen kaldırdı ve tüm camia hızlı bir şekilde alternatiflere yönelmekte. Sizin de PDO hakkında bilmeniz gereken kilit kodları ve yapıyı da bu yazımda anlatmaya çalıştım.


SEO Nedir? Benim SEO Tanımım

Merhabalar, Argeart’ın kapısından girdiğim anda ilk olarak kendi SEO tanımımı yaparak bir yazı oluşturmayı düşündüm. Herkesin özgün SEO stratejisi oluyor da neden kendi SEO tanımı olmasın ki? Nasıl uzak doğuda en iyi savaşçılar, kendi savaş kelimelerini yaratıyorlarsa ben de kendi SEO tanımımla size ve İzmir’de SEO sektörüne merhaba diyeceğim.


Her Küçük İşletmenin Bir Bloga Sahip Olması İçin Sekiz Nedeni

Bir blog, marka takipçilerinin şirketler hakkında bilgi sahibi olmasının en kalıcı yöntemidir. Şirketlerin duyurularını, haberlerini ve açıklamaları okurken, aynı zamanda ne yaptıklarını ve neyle ilgili olduklarını daha iyi anlamaları için teknik olarak bir temel oluşturur. Çoğu zaman, bir işletme blogunu kaliteli içerikler oluşturur ve bu nedenle daha fazla trafik çeker. İşte bir iş blogunun neden harika bir fikir olduğuna dair sekiz sebep var.


Google Adwords Nedir?

Dünyanın en büyük arama motoru olan Google’da reklam vererek istenilen anahtar kelimelerde web sitenizin üst sıralarda çıkmasını sağlayan ücretli bir araçtır. Google, günümüzde en çok kullanılan arama motorudur. 

2017 yılı arama motorları kullanım oranlarına göre:

 

%89,27 Google

%3,66   Bing

%3,39   Yahoo

%3,68   Diğer Arama Motorları


Z Kuşağına Ulaşma Tüyoları

Sessiz kuşak, baby boomer (bebek patlaması) , X (kayıp kuşak), Y (indigo çocuklar) ve nihayetinde  Z kuşağındayız. Bir diğer deyişle kristal çocuklar. 2000’li yıllarda doğan bu kuşak alışkanlıkları bakımından diğer kuşaklardan epey ayrılmaktalar. X kuşağının alışmakta zorlandığı teknolojinin içine doğan bu çocukların geleceğin bilgi üreticileri olduğunu düşündüğümüzde onlara en doğru şekilde ulaşmanın yollarını bilmek kaçınılmaz bir zorunluluk olmaktadır. Dijitalleşen ve dijitalleşmeye devam eden çağda, bu kuşağın ihtiyaçlarını bilmek ve pazarlama stratejilerini bu yönde geliştirmek firmaların önemle üzerinde durduğu bir konu.


Markaların Dijital Hataları

Dijital medya yönetimi basit gibi görünse de karmaşık ve uzmanlık gerektiren bir alanı oluşturmaktadır. Profesyonel strateji ile sosyal medyada markalarını yöneten şirketlerin çağı yakaladığı ve rakiplerine üstünlük sağladığı açıkça görülmektedir. Durumun ciddiyetini fark edemeyen markalar ise geri planda kalmaya mahkum olmaktadır.

Markaların yaptığı en ciddi hatalar şu şekilde sıralanabilmektedir;